Oh you dont know

Denna dag börjat väldigt produktivt, klev upp tidigt och fick hjälp att lasta på Räk och körde till Stöckes bana för att rida lite där, vår egen ridbana är täckt av alldeles för mycket snö så blev lite bra variation att komma på deras, som visserligen hade en del snö men fortfarande bra underlag. Räk skötte sig över förväntan och var riktigt avslappnad och trevlig. Längtar dock till att få komma in i ridhus igen...
 
Annars så har resten av dagen varit extreeemt oproduktiv, haha jag och mamma har legat i soffan heeeela dagen och haft Det Okända maraton och ätit middag och druckit vin, men sånna dagar tycker jag man ska få ha ibland!
 
Imorn så går jag in på mitt första pass på en vecka och har en hel helg framför mig av jobb och det känns bra då jag börjar bli lite rastlös!  Imorn fyller även världens bästa pappa år så det ska absolut firas!
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback