Life as i know it

Då var denna helg snart över, eller helg och helg, själv har man jobbat så speciellt mycket helg kan jag knappast kalla de. Trotts att sitationen på jobber varit lite kaos artad under denna helg så har vi lyckats organisera upp det mesta och fått det att funka! Jag har även brytit 3 naglar, skurit upp mina nagelband för 352 gången, tappat 15 kg ris på foten och klämt handen i en bur, livet leker med andra ord!
 
Hur som helst, för er som bor med sin partner eller vän så hittar sånnadär saker de gör som man stör sig på. Alla som säger att de inte gör det ljuget. En sak som min käre man alltid gör ( lägg märke till alltid ) är att varje gång han öppnar ett skåp eller en låda så lämnar han dörren/ skåpet öppet. VARFÖR?!?!
Inte för att det egentligen gör något ( förutom en gång då det var kylskåpet ) men det är bara så enormt skrattretande frustrerande.
Exempel, hans garderob är precis utanför sovrumsdörren, så när han kliver upp före mig och öppnar gardroben så lämnar han garderobsdörren öppen, vilket betyder att när jag öppnar sovrums dörren så smäller den i garderobsdörren, varje gång...
Man kan genom att lokalisera varje öppen skåpsdörr eller låda enkelt lista ut exakt vars han har befunnit sig i läggan under dagen.
 
Sen att jag gör sånna saker som att inte stoppa toarullen i hållaren eller öppna fönstrer när jag lagar mat (för att vi har ingen fungerande fläkt) är ovisentliga saker då jag är ofelbar!
 
Nu fick ni en extremt onödig uppdate av sambo livet i söder, enjoy!
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback