Make me wanna stay

Igår vilade Svarta Faran och jag passade på att jobba extra pass på jobbet, så kan det gå!
 
Annars så börjar sovrummet ta form, nu är det mest smågrejer kvar som ska fixas och igår satte jag upp alla mina rosetter på väggen (även kallad skrytväggen) och skruvade fast Tingis, Guccis och Räkans namnskyltar på väggen, äntligen fick man lite användning för dem^^
Sidospår!
 
Insåg där efter att jag sålde bort Gucci att jag bara haft tönt namn på mina hästar, Tingeling och Gucci liksom, och jag lovade mig själv att nästa häst ska fan ha ett coolt namn, typ Dragon Slayer eller Megadeath, men nää då det blev Räkan... ännu ett tönt namn -.-'
 
Iallfall!
 
Idag är jag ledig, Svarta Faran har fått springa över 30 cm hinder i lydnadssyfte, den var inte så lydig. Men imorn är det hoppträning så då blir den nog glad igen.
 
Annars så rullar livet på, jobbar veckan ut, ska pussa en massor på min häst och pojkvän, tvätta ur det lila i håret inför hår projekt nr 39572!
 
Såhär fancy såg jag ut i fredags, när man kliver upp 4 på morgonen blir det knappast gala smink som gäller men när det blir tillfälle så passar man på!
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback