Gone

Idag sov jag ut ordentligt och klev upp vid 10, att vara ledig mitt i veckan är faktiskt väldigt skönt ändå och nu väntas jobb fram till måndag!
 
Iallfall så blev det att trimma Räk litegrann på banan, spände på gramanen för att få henne lite mer avslappnad då hon är så känslig i munnen och har svårt att ta ordentligt stöd på bettet är det perfekt att knäppa på gramanen,som ger henne lite mer stöd.
Hon var iallfall fin, önskar fortfarande mer bakbens aktivitet i traven men det kommer, måste bara träna mer!
 
Annars har jag kommit hem för nån timma sedan, hunnit med att äta och städa litegrann.
Idag ska vi iväg och kolla på färgprover och tapeter till lägenheten.
 
Sen blir det tidig kväll för mig då jag ska upp 03.45 ;)
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback