Let them come

Första "lediga" dagen på 6 dagar då jobb varit på agendan, men inte har man tid för att varva ner inte!
I söndags åkte vi till Flügger och köpte färg och började projekt "göra om sovrummet", allt tejpades upp och 2 av 4 väggar målades, igår målades det sista klart och idag har vi hyrt släp, slängt ut alla möbler som var i sovrummet förutom tvn och sen varit på Ikea och köpt allt nytt!
Det har tagit heeela dan och vi båda är helt slut och har ont överallt, imorn väntar det sista projektet, sätta ihop allting och möblera!
 
Annars har jag varit i stallet och trimmat Räk, hon börjar bli riktigt trevlig i traven men jag har fortfarande lite svårt att hålla ihop henne i galoppen, imorn är planen att att hon ska få hoppa så jag har några språng i kroppen innan tävlingshelgen. Startlistorna har släppts och jag känner mig laddad! Planen är somsagt att bara hitta en bra känsla och få fina rundor och hoppas på att hon inte är allt för spänd eller blir grinig.
haha känns komiskt att behöva säga att det kommer bli sovmorgon att kliva upp vid halv 6 för att åka på tävling, men är man van att kliva upp 4 så ;)
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback