Our Legacy

Igår var det dags för hoppträning igen på Södertälje RK och Räk var riktigt fin faktiskt, lite minus för att hon var grinig i vänster varv och trängde väldigt mycket i svängen, men hon hoppade verkligen supersprång och vi red sedan en liten bana på 120 och hon kändes klockren!
Så det känns väldigt lovande inför vår tävlingsdebut nästa helg!
Planen är bara att gå in och få bra rundor, var så lägesedan vi startade och risken finns ju somsagt att hon blir spänd och muppig, men jag har verkligen hittat ridningen på henne på ett helt annat sätt så jag är positivt inställd. 
Är dock helt sjukt vilka stora startfält det är! Vi är nästan 70 stycken i 110 och 100 stycken i 120!!
Det är heelt galet! 
Jag tror ju faktiskt ändå att ifall Räk är riktigt bra och jag med för den delen, så borde vi iallfall ligga bland top 20,
Ska bli superspännande verkligen!
 
Annars så är det fullt upp här nere i Söder, idag kom löningen och den ska brännas på färg eftersom lägenheten ska målas om och sovrummet är först på tur så det blir nästa veckas nöje!
 
(När man kommer hem och bådas namn äntligen står på dörren, då värmer det i hjärtat ♥
 
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback