To the wall

har varit en fullspäckad vecka här nere i söder må jag säga, jobbat hela veckan, varit på en jättefin begravning för Daniels farmor som jag tyvärr aldrig hann träffa och i fredags efter jobbet hoppade vi in i bilen och begav oss mot norra breddgrader.
Det tog ungefär 8h att köra upp med matpaus emellan, var inte riktigt beredd på hur mycke stryk kroppen skulle ta av det då jag fått en aktiv muskelinflamation i kroppen då min kropp svarar med att få feber för att slå ut den..
 
I lördags sprang Daniel Toughest och stackarn tappade bägge skorna i leran efter bara nån km och fortsatte utan skor hela 8km banan, han är en sån krigare, nu kan han däremot knappt gå pga förstörda fötter och ben.
 
Annars så var det mysigt att komma "hem" igen. Begreppet hem, blir dock väldigt svårt att definiera, för även om jag åkte "hem till Umeå" så kändes det också som att "näe jag bor faktiskt inte här längre",
Väldigt konsigt ändå.
 
Har hunnit varit ute i stallet och ridit Räk som var övertaggad och lite dryg, men men hon är fin ändå mitt hjärta <3
 
 





» Lena

Oj, det måste varit tufft att springa utan skor! Fin bild! :)

2016-09-19 » 16:11:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback