homeeii

Anonym om hemmaaa:
1:Rider du aldrig han eller Dea längre?
2:Har du slutat vara med Vendela?
3:Rider Vendela fortfarande på hippo?


1. Jag slutade vara medryttare på Dea när jag skaffade Tingis :) Skulle tyväär aldrig ha tid med 3 hästar (om man räknar med Blue-eye)

2. Vi har som inte slutat vara med varann utan det är mer att vi inte har haft tid och på så sätt har vi tyväär tappat kontakten lite grann men vi jobbar på det :)

3. Vendela rider bara i Vindeln nu.



hejhopp klockan är 13.32 och jag slutade klockan 1 idag eftersom vi inte hade någon lärare :D
Såå jag ska nog åka ut till Tingis snart beror på när jag får tag på pappa för han skulle hämta mig i stallet och det är ganska drygt att sitta och vänta på skjuts i ett kallt stall :)
Jag har som inga problem med att rida när det är mörkt utan jag tycker att det är lite mysigt faktistk :) Bara, jag och Tingis i en mörk skog allt är tyst och lugnt och det ända som hörs är trampet av hennes hovar mot snön ;]
På tal om snö så har det kommit MASSSSSSOR med snö :D Vi har sammanlagt kanske 3dm där det är helt oskottat och det bara vräker ner just nu :) Det är verkligen sååååå kul med bra underlag :D

aja, nu ska jag försöka ringa pappa igen vi sees ;*<3





» Saga

Har inte ni fått jullov än? :O

2009-12-21 » 15:55:54

jaa precis , har ni inte jullov? :)

Vad modig du är som rider ut i mörkret!! :O :) <33

2009-12-21 » 17:05:10

Tack för svaret på frågorna :)

2009-12-21 » 18:29:10
» Saga

Okej ;)

Tack så mycket! Har du satt in den än? :D<3

2009-12-21 » 19:18:10

Bor du nära stallet? :) Eller måste du ha skjuts dit?

2009-12-21 » 19:30:36

KAn du lägga in lite bilder på då du och Tingeling rider dressyr? :) nu har vi sett lite hoppbilder :)

2009-12-23 » 11:56:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback