SV:

;)! om Strike a Pose:
för att vara system kameraa så blir det inte så bra bilder. elr är det du som inte tar bra bilder;p

Nikon D80 är en jättebra kamera och jag tycker iaf att jag tar hyfsat bra bilder :) BTW så ifall du vill vara anonym du som skrev inlägget så tycker jag att du ska hålla bättre koll på din IP adress eftersom du nyss komenterade med vanligt namn:P I know who you are ;]



Iaf så red jag ju Tingis med Maja och Roffe idaaag :) gick rätt bra hon var bara lite dryg och ganska så seg i munnen. Red på det 3 delade bettet. Vi red övervägen mot bergsboda och lät hästarna plumsa i snön i skritt. Vi travade bara lite grann på väg bortåt men annars blev det skritt. Men Tingis brukar också bli ganska dryg när hon får gå i samma gångart hela tiden :)
aja, imorn ska jag ta med kameran till stallet och fota lite fina bilder på henne i hagen och kanske någon bil ifall jag släpper henne på ridbanan :) aja, nu ska jag gåå puss<3

Bilder jag tog på henne igår :)







konstigt öga på sista bilden det är blixten som spökar:p orkade inte redigera den hellet aja nu väntar sängen puss godnatt<3








Höhö, du får säga till när du har alla bilder till bloggdesignen klara! ;) Läste i inlägget att du kanske skulle fota henne i hagen imorgon?! :]

2010-02-10 » 23:21:04

åååh, herregud vad söööt! :)

2010-02-11 » 07:57:14

sötponnyn!

Pussa henne massor från mig, jag saknar henne! :( <33

2010-02-11 » 20:36:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback