SV igen :

Frågaa om SV::
Heej eftersom du tävlar så undrar jag om du vet om man behöver ha vaccinerad ponny om man bara ska tävla klubbtävling (med privathäst)?
Fin bild ;p jag älskar verkligen din blogg brukar också läsa den hela tiden (a)

Svar:

Jusst klubbtävlingar vet jag inte men jag är ändå väldigt säker på att din häst måste ha det. På Klubbtävlingar så brukar man ju som inte visa upp vaccinations papper och sånt men det är ju en säkerhets grejj. Inte för att din ponny har hästinfluensan så bör den ändå vara vaccinerad för att få tävla. Det är vad jag tror iaf annars kan du också kolla i TR på www.tdb.ridsport.se om du klickar på en bild där det står tävling kommer man till en sida där det är lite tävlingsfakta och i en spalt till vänster (din vänste) står det Tävlingsreglementet och då trycker du på den och sen kan du läsa i TR böckerna :)

hoppas jag hjälpte dig lite grann iaf :) Men jag är ändå väldigt säker på att hästen måste vara grundvaccinerad mot hästinfluensan för att få starta överhuvudtaget :)





» :)

Okej tack så mke :)

2010-03-09 » 14:20:46
» Elin

Jaha, okej!:)

2010-03-09 » 15:15:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback